Reality in Real Life

Sesuatu Yang Amat Mengejutkan…

Malaysia

Samada kita bersedia atau tidak untuk menerima kenyataan ini, ianya telah pun berlaku.

Kepada anda semua, sesuatu kejutan itu mungkin sukar untuk diterima, apalagi pada akal fikiran kita yang waras ini.

Bagaimanapun, itulah yang berlaku.

Butiran lanjut menyusul…(setelah pengesahan yang sebenar-benarnya dikeluarkan)

11 Comments

  1. adinda's Gravatar adinda
    12/09/2010    

    wallahu alam….sape punye koje ni???

  2. Pan's Gravatar Pan
    12/09/2010    

    Kes yg paling mencabar bagi pihak pendakwa ialah bila jenayah itu dilakukan oleh org yg mahir selok-belok undang2 (pegawai polis, peguam, dll).
    Dan lagi satu hal yg amat mengecewakan, misalnya yg terlibat jenayah itu 7-8 org, pihak pendakwa terpaksa bermurah hati tidak mendakwa semua, 2 atu tiga org akan dijadikan saksi. Kalu nak dakwa semua, tiada pula saksi.
    Daripada tak dapat sabitkan kesemua, dpt sabit 5 daripada 8 pun ok lah agaknya.
    Takziah kpd keluarga mangsa tak kira la siapa mangsa tu..semua manusia ada keluarga.

  3. 12/09/2010    

    Bro.. Kes Datuk Sosilawati Lawiya Ke..? Dengar Cerita Pihak Media Tak Dibenarkan ?Masuk Ke Tempat Kejadian..?? Bro Dapat Masuk Ke..? Di Harap Mayat Yang Di Temui Bukan Mereka
    .

  4. Adzakael's Gravatar Adzakael
    12/09/2010    

    polis pon x mau konfirmkan ape2 lg
    utusan dah kluar dulu…

    anyway jika benar seperti dikata
    maka ia satu kejadian yg amat sedih lg memilukan
    tp ape yg pasti
    mmg MASAK penjenayah2 yg buat
    lagi elok dibuat mcm zaman Rom punye hukuman
    dihukum jd makanan singa,sambil disaksikan org ramai.

    Sekiranya benar apa yg dikata….

  5. mirzan's Gravatar mirzan
    12/09/2010    

    Utusan tak sepatutnya mengeluarkan berita kematian tanpa mendapat kepastian dari pihak berkuasa terlebih dahulu.. baru siasatan awal… siapa yg bocorkan rahsia siasatan polis? keluarganya dah diberitahu belum? lebih mendukacitakan utk mendapatkan maklumat lebih lanjut kene beli cetakan utusan… bunyi mcm nak melariskan surat khabar

  6. 12/09/2010    

    Innalillah…
    semoga penjenayah yang melakukan kezaliman tersebut dihukum setimpal…!!!

  7. mosal's Gravatar mosal
    12/09/2010    

    dh kuar kt utusan..cuma tunggu susuln soalsiast..

  8. me_sisi's Gravatar me_sisi
    12/09/2010    

    yup dh kuar kt page depan mingguan malaysia
    sgt terkejut.. sedih.. marah.. terbyg anak2 dan isteri arwah2 tu
    semua empat2 telah dibakar dan abunya telah dibuang kt pantai morib!
    Alfatihah!
    Apalah punya islam.. bulan puasa.. dh tu aidilfitri.. smpinya hati..
    Sepandai2 tupai melompat.

  9. 12/09/2010    

    Adakah mengenai Datuk Sosilawati Lawiya…?
    Benarkah dia dan 3 yang lain ditemui mati dengan mayatnya dibakar di Morib…?

  10. me_sisi's Gravatar me_sisi
    12/09/2010    

    Adakah mengenai datuk sosilawati.. huhuhu.. mcm tak sanggup

  11. 12/09/2010    

    Suspeeeeenn…. !!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current day month ye@r *

Disclaimer/Penafian

WARNING !
The material on this blog may be offensive, frightening, indecent or objectionable

While every caution has been taken to provide my readers with most accurate information and honest analysis, please use your discretion before taking any decisions based on the information in this blog. Author will not compensate you in any way whatsoever if you ever happen to suffer a loss/ inconvenience /damage because of/while making use of information in this blog.

Loading

Archives

Categories

Malaysia Web Hosting