Reality in Real Life

Kepala Hingga Perut Hancur Dikisar Mesin

Puchong
Selangor
21 Dis 2009
4-30 petang
(pembetulan pada jenis kilang)
Kejadian ini di sebuah kilang memproses makan haiwan di Puchong.
Mangsa, seorang warga Indonesia terjatuh ke dalam mesin pengisar ini.
Kejadian disedari kira-kira jam 4-30 petang apabila rakan sekerjanya mendapati mangsa tiada berhampiran mesin pengisarnya.
Mangsa sebelumnya keluar makan dan rakan-rakan tidak menyedari bila dia masuk semula bekerja.
Siasatan awal, mangsa dipercayai cuba mengambil sesuatu benda yang terjatuh ke dalam mesin pengisar ini.
Bagaimanapun dia dipercayai hilang imbangan sebelum terjatuh dengan bahagian kepala terjunam ke dalam mesin.
Mesin pengisar ini yang ketika itu sedang beropersi, terus ‘menyedut’ nya menyebabkan kepala, sehingga bahagian pusatnya hancur dikisar.
Anggota bomba mengambil masa kira-kira tiga jam bagi mengeluarkan mayat dan cebisan daging mangsa dari mesin pengisar ini.

7 Comments

  1. HasneY's Gravatar HasneY
    19/03/2010    

    teringat ngan satu artikel email yg diterima suatu ketika dulu, kejadian di Proton, hancur di pam dgn mesin hu.hu..lg ngeri..seluruh anggota bdn hancur..

  2. Myth's Gravatar Myth
    22/12/2009    

    sadis~~

  3. Anonymous's Gravatar Anonymous
    22/12/2009    

    Innalillah.. ngeri
    Bang betul ke mesin tu kisar makanan haiwan je?

  4. Avatar's Gravatar Avatar
    22/12/2009    

    ngeri..

    mcamane bole nk ambil sesuatu masa mesin sdg beroperasi.. nk salahkan kecuaian pun xboleh nk jd isu lg.. mmg dah ajalnya… takziah pd keluarga mangsa..

  5. hayati's Gravatar hayati
    22/12/2009    

    Citernyer mana?????bang…mintak foto sekeping taruk kat FB saya…boleh tak?leh promote skali blog abg???!!!LEH????

  6. FatinZol's Gravatar FatinZol
    21/12/2009    

    ya Allah,ngerinya… cite sbenar cmne?

  7. syam's Gravatar syam
    21/12/2009    

    mcm mana bleh jd ni?….terjatuh ker?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current day month ye@r *

Disclaimer/Penafian

WARNING !
The material on this blog may be offensive, frightening, indecent or objectionable

While every caution has been taken to provide my readers with most accurate information and honest analysis, please use your discretion before taking any decisions based on the information in this blog. Author will not compensate you in any way whatsoever if you ever happen to suffer a loss/ inconvenience /damage because of/while making use of information in this blog.

Loading

Archives

Categories

Malaysia Web Hosting