Reality in Real Life

Aksi Bogel Wanita Afrika (18SX)

Taman Cheras
Kuala Lumpur
7 Feb 2011
12.30 tghri

Foto- ehsan pembaca akhbar China Press

Tayangan percuma ini mungkin tidak ramai yang berminat untuk menontonnya, tapi kerana terpaksa, maka tonton sajalah!

Gelagat wanita Afrika ini – dengan membogelkan dirinya dan menari serta menyanyi di tengah jalan dan tengah panas, mengakibatkan kawasan sekitar hampir huru-hara.

Tidak cukup dengan menari, malah wanita ini turut sempat berbaring di atas jalan dan pura-pura pengsan.

Aksi melompat juga dilakukannya, malah turut mengetuk cermin kereta, menyebabkan tiada siapa berani keluar bimbang diserang!

Usaha memujuknya gagal – malah dua anggota polis yang tiba di lokasi, tidak dapat berbuat apa-apa  dan merasa serba-salah selain cuba memujuk dan menghulurkan pakaian kepadanya- namun ditepis wanita itu.

Penunggang motosikal juga cuba membantu dengan menghulurkan jaket – semuanya gagal.

Aksinya berterusan dengan berlari-lari dan menjerit-jerit dalam bahasa yang dia sahaja faham – dengan ditonton oleh orangramai dan pelanggan bank serta restoran berhampiran.

Akhirnya, seorang ‘ahso’, pelanggan sebuah restoran, bertindak ‘brutal’ apabila dengan selamba mengarahkan wanita itu memakai baju menyebabkan wanita itu menjadi ‘kaku’ dan menurut perintah ‘ahso’ itu!

Malah ‘ahso’ itu dengan garangnya mengugut akan mengikat wanita itu jika masih berdegil!

Wanita ini kemudian dibawa polis ke hospital.

foto- ehsan China Press

Itulah kisahnya…

Foto-foto – ehsan pembaca akhbar China Press

40 Comments

  1. brutosghani's Gravatar brutosghani
    13/05/2011    

    Negro sialan dari Nigeria banyak jadi penjual dadah di Kolej-kolej Malaysia. Banyak juga menipu orang kita terutama kaum wanita dengan janji manis tetapi akhirnya hilangkan diri dengan wang wanita. Kurang ajar juga perangai Negro mengurat perempuan kita. Malaysia perlu kaji hubungan dengan negara Afrika yang terbabit dengan pelbagai jenayah seperti scam, dadah . Banyak juga perempuan malaysia yang jadi makwe awang hitam dijadikan keldai dadah.

  2. 14/02/2011    

    cayalah ahso..lagi terror dari polis..lepas nie mesti ahso nie jadi special branch untuk polis bagi kes2 macam nie…

  3. Mus's Gravatar Mus
    11/02/2011    

    suka bikin panas saja..
    kacau keamanan di Malaysia..

  4. siapatau's Gravatar siapatau
    09/02/2011    

    Hilang akal sebab dadah pecah dalam perut…

    sib baik x byk yg pecah kot.. kalau kuantiti besar pecah.. komfem mati bogel tengah jalan…

  5. Sabahan Bloggers Club's Gravatar Sabahan Bloggers Club
    09/02/2011    

    Gila ke apa perempuan ni?
    Tak pasal-pasal jadi kerja polis plak nak pujuk dia.
    Atau dia tengah high dadah kot?

  6. 09/02/2011    

    perogol bersiri pun tak berani ngan minah Afrika ni hehe

  7. 09/02/2011    

    setuju dgn. statement kayel. Forsure abg polis tu bergelak ketawa dgn kengkawan dia. Kuat iman gak abg polis tu haha…

  8. Ajie's Gravatar Ajie
    09/02/2011    

    mimpi ngeri.. haha

  9. 08/02/2011    

    wah ahso ni otai jugak smpai leh minah afrika tu tunduk dengan kata2 dia

  10. kayel's Gravatar kayel
    08/02/2011    

    abg2 polis tu mesti bergelak sakan time minum ptg bercerita dgn geng2 dia…:)):))

  11. 08/02/2011    

    syabasss ‘ahso’..cara ahso jalan jer dah nampak garang…klu aku jd ahso tuh..nak jer aku tekeh2 kepala pompuan tuh..buat malu kaum jee..sah abg2 polis tuh pejam celik mata dok wyg pree xyah dipolish dah…hakhak

  12. Wak Kerto's Gravatar Wak Kerto
    08/02/2011    

    Perempuan Negro tu jadi tak siuman sebab semenjak datang Malaysia,
    boyfriend Negro dia tak minat kat dia yang tak lawa & gelap pulak tu, berbanding dengan awek2 kat Malaysia ni…Boleh rambang mata Negro.
    Itu yang buat dia buat ‘tunjuk perasaan’ hingga sanggup tunjuk semua ‘barang2′ dia yang dah tak laku lagi tu…….hahaha…

  13. kecohlebih's Gravatar kecohlebih
    08/02/2011    

    Manyak orang tarak betul sekarang….. minah negro tu mesti datang dengan boypren.. boypren dah nampak yang putih2.. kecik.. mana dia tahan….

  14. 08/02/2011    

    kalau lelaki jadi ‘apek’ hehe

  15. nahrafqifahs's Gravatar nahrafqifahs
    08/02/2011    

    Salah satu cara menarik perhatian untuk dibawa pulang ke negara asal, dengan kos makan-minum jugak pengangkutan ditanggung sepenuhnya…

  16. 08/02/2011    

    haha..cool la “ahso” tu :D

  17. 08/02/2011    

    wah hebat amoi tu..

  18. faris's Gravatar faris
    08/02/2011    

    kan best kalau awek melayu cun macam tu..aku rasa mmg berebut nak tolong pakaikan baju nyehehe

  19. 08/02/2011    

    hik hik hik… Jawab bang Sham… jgn bagi ada spekulasi… hik hik hik…

    Eh? Kita dah jadi kroni ke, Kujie? hehehe…

  20. hayatiharun's Gravatar hayatiharun
    08/02/2011    

    hehehe..tapi tabik spring gak r kat abg polis tu…selamba dhekk jew…

  21. hayatiharun's Gravatar hayatiharun
    08/02/2011    

    kalaulah ahso tu lelaki…..hhhhmmmmm….???…:)

  22. Breakeven's Gravatar Breakeven
    08/02/2011    

    ~ sebab x lawa…cuba kalau lawa..ramaila yg rajin nak tolong pakaikan pakaian.>~

  23. Breakeven's Gravatar Breakeven
    08/02/2011    

    ~ terkedu laa..taser tertinggal balai..~hahaha..

  24. Wak Kerto's Gravatar Wak Kerto
    08/02/2011    

    Perempuan tu mungkin gila / kurang siuman kalau tidak gila seks..ha ha.
    Kalau yang lelaki Afrika nya gila seks ( suka ganggu gadis Malaysia) sampai ada yang merogol, yang perempuan pun sama – nak tunjuk power!
    Nasib baik lah ‘body’ perempuan tu kurang berselera dilihat oleh lelaki2 yang normal. Lain keadaannya kalau perempuan tu cantik dan putih serta seksi macam artis2 jelita Korea…he he he

  25. Naz's Gravatar Naz
    08/02/2011    

    heheh…suka Ahso garang tu

  26. 08/02/2011    

    Hahahaha…. Nampak lawak antarabangsa pulak masuk blog Bro Sham pagi2 nih. Ganas ahso tuh. Salute sama dia.

  27. boban's Gravatar boban
    08/02/2011    

    haha…ahso gak jadi hero…takdpt le org tgk free lama2

  28. niki's Gravatar niki
    08/02/2011    

    hmmm…
    sial 44 hari tu.. xgitu..???

    kurang jelas…
    becukur ke tidak tu…?

  29. nana's Gravatar nana
    08/02/2011    

    handbag besar ke main. nak balik free kot?

  30. 08/02/2011    

    mcm2 ada…

  31. 08/02/2011    

    bang, ade orang komen kat saya
    dulu gambar mamat wallet yang hazrey bagi tu abang tutup muka dia besar²
    kenapa awek ni abang tutup kecik sangat….

    jawap jangan tak jawap….hehe

  32. siapatau's Gravatar siapatau
    08/02/2011    

    pehh.. kalau ditazer.. lagilah havoc masuk paper antarabangsa… “PDRM mentazer wanita bogel x siuman sehingga kejang”… terus hak asasi manusia nak saman govmen… :p

    camni punye kes mmg xle nk buatpe.. tgk free jela.. hehe

    pepun, syabas pada ahso.. salut mem..

  33. hifneeS's Gravatar hifneeS
    08/02/2011    

    Syabas kpd yg tlibat!

    Polis tu mgkin x berani nk tgk secara tepat dan dekat, nnt GELAP HATI plak..

  34. 08/02/2011    

    cayalah ahso! lagi hebat dari polis

  35. sri hartamas's Gravatar sri hartamas
    08/02/2011    

    Rugilah tak ada kat situ masa tu. Dari foto, nampak ok jugak “asset” dia tu.

  36. 08/02/2011    

    boleh tak kita buat spekulasi macam ni…

    yang sebelum ‘ahso’ tu lelaki, saja je pujuk tak sungguh²
    bukan senang nak tengok free on air macam ni, kan..

    kan…kan….hehehe

  37. 08/02/2011    

    puak camni harus di anto balik je…menghabiskn boreh je…

  38. hayatiharun's Gravatar hayatiharun
    08/02/2011    

    Kalo sy jadi ahso tu…..sy sekeh2 jew kpale pompuan tu…hehehe

  39. 08/02/2011    

    cayalah ‘ahso’ tu.. malang betul la sapa2 yg jadi ‘saksi’ kejadian ni.

  40. ham's Gravatar ham
    08/02/2011    

    ahso jadi hero of the day. heheh..

    Mana taser polis beli hari tu. patut kejadian macam ni pakai taser je. hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *

Disclaimer/Penafian

WARNING !
The material on this blog may be offensive, frightening, indecent or objectionable

While every caution has been taken to provide my readers with most accurate information and honest analysis, please use your discretion before taking any decisions based on the information in this blog. Author will not compensate you in any way whatsoever if you ever happen to suffer a loss/ inconvenience /damage because of/while making use of information in this blog.

Loading

Archives

Categories

Malaysia Web Hosting