Reality in Real Life

Imej Menyeramkan di Menara Condong Teluk Intan

Menara Condong
Teluk Intan, Perak
17 Januari 2012
 

Imej ini dirakamkan seorang peniaga di Menara Condong Teluk Intan melalui telefon bimbitnya – yang hanya disedari setelah beliau melihat kembali gambar yang dirakamnya.

Ia dirakamkan secara tidak sengaja ketika sedang mengemas gerainya selepas tamat waktu perniagaan di ekspo dan karnival jualan sempena sambutan  Tahun Baru Cina tengah malam kelmarin.

Wajah ‘gadis’ berpakaian putih yang duduk di bawah Menara Condong Teluk Intan ini mula tersebar meluas melalui telefon bimbit.

Berdasarkan imej kabur itu, kelihatan ‘seorang gadis’ yang sedang duduk sambil merenung ke arah sesuatu.

10 Comments

  1. 04/08/2012    

    hurm …. nak caya kerw x nieh..???

  2. Mohd Azuwan's Gravatar Mohd Azuwan
    24/01/2012    

    Nampak agak artistik,siap mcm dukung bayi lagi.No komen about keaslian gambar huhu.

  3. 20/01/2012    

    Kebetulan, saya berada di Teluk Intan pada 18hb Januari. Kebetulan juga, memang ada snap sebahagian atas Menara Condong Teluk intan tu… Dari jauh la.

    Hehe, kena check balik gambar tu, jangan2 ada entiti … boleh bikin havoc sket … hehe

  4. Brutallife's Gravatar Brutallife
    20/01/2012    

    Tipu……………….

  5. 19/01/2012    

    Photoshop jer nie kot…..sbb gmbr hantu serupa seperti gambar2 yg diphotoshopkn……

  6. 19/01/2012    

    hmmmm.. mcm x real. ntah² ada seseorg godak superimpose hp peniaga. Bila dia tgk balik gmbr dia percaya antu. Last² tersebar semua org percaya

  7. FariqX's Gravatar FariqX
    18/01/2012    

    Korang percaya ker gambar ni?? aku pun boleh buat guna apps kat smartphone.. contohnya apps Ghost Camera and etc

  8. 18/01/2012    

    pompuan tu tak nampak seram… ayu dan comel
    penemuan yg tak terduga yg buat keadaan jadi seram..hihi

  9. 17/01/2012    

    Assalamualaikum,
    Wahhhh kalau nampak dengan mata kasar, seram juga tu.Mohon dijauhkan dari terserempak secara nyata macam tu…

  10. 17/01/2012    

    hoho… serious anjat kita.. kak temah balik menara condong…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Disclaimer/Penafian

WARNING !
The material on this blog may be offensive, frightening, indecent or objectionable

While every caution has been taken to provide my readers with most accurate information and honest analysis, please use your discretion before taking any decisions based on the information in this blog. Author will not compensate you in any way whatsoever if you ever happen to suffer a loss/ inconvenience /damage because of/while making use of information in this blog.

Loading

Archives

Categories

Malaysia Web Hosting